Granbo

Jag & systeryster sov i Granbo inatt, mycket trevligt! gjorde pappa sällskap lite, kollade på film och pratade mest.
Skjutsade även Luva & Judit hem till dom, och efter det vart det att sova en sväng. Vaknade vid 10 imorse men somnade om och sov till 1 hehe. Åkte sen upp till Danne & hämtade några tröjor som vi eventuellt ska ha på oss ikväll på 100års festen. Men jag har iallafall valt ut det jag ska ha på mig, äntligen! Tar ju flera jävla timmar och komma på vad man ska ha på sig när man ska på fest tycker jag.
Ska bara ta mig en dusch nu snart sen börja göra mig klar i lugn och ro, så slipper jag stressa och bli på dåligt humör som jag oftast blir :P Snart ska även första groggen i också hade jag tänkt ;)

men ni får ha det så kul ikväll alla, för det ska jaaag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0