Helg!!

Fan vad skönt det är med helg! sov som en jävla gud igår.. somnade runt 2 tiden på natten till fredag, och vaknade 16.30 på fredag eftermiddag. Såg inte ens dagljuset igår, illa! men nu är jag pigg som en nötkärna.  Somnade runt 5 imorse..  Var iallafall hem till Elinpelin igår och kikade på Idol, åkte på Max en sväng och kollade på Sunes Jul, så bäst! Kom väl hem runt halv 2 någon gång. Satte igång lite Lost och kikade i några timmar.

Ikväll så skajag vara barnvakt åt min lilla favorit Teo. Får se vad han är på för humör, men jag hoppas på goshumör :D han är så go när han ska kramas hela tiden, lillplutten. I torsdags så var jag dit och firade Jonathan lite, fick lite tårta och massa götta. När Jonathan öppnade paket så vart Teo så ledsen att han inte fick öppna något så han fick sig en tidig julklapp istället, och FAN vad nöjd han vart! Han fick nämligen en egen liten dammsugare, en rosa jävel som låter om en dammsugare och suger upp typ mikrosmåa dammkorn. När han öppnade paketet och såg vad det var så sa han: oj oj OJ!!! och sken upp som en sol! Han verkligen älskar att dammsuga haha.





han höll på med den där i minst 2 timmar, fram tills han skulle sova! Gonöten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0