Jävla Amme

10 sanningar

Jag blev utmanad av Amme att skriva 10 sanningar om mig själv..

 

1. Jag har väldigt dåligt självförtroende som inte verkar vilja bli bättre någon gång.

2. Jag är dålig på att höra av mig till folk

3. Jag gillar när det är ordning på saker.. synd bara att jag aldrig orkar städa.

4. Jag har väldigt svårt för att släppa in någon kille i mitt liv, även fast jag vill så blir jag bara rädd när det väl händer.

5. Jag har en tvångstanke att jag måste känna på dörrhandtaget efter att jag låst toadörren för att se så att det verkligen är låst, och då känner jag 3 gånger ungefär. Fast har blivit bättre nu!

6. Jag vill sluta snusa men ändå inte.

7. Tror på "spöken" eller vad man ska kalla det för, haha. Och det vart inte bättre av att jag såg Paranormal Activity.

8. Är nästan jämt stressad även fast jag inte behöver vara det.

9. Sover typ jämt, är trött HELA tiden.

10. Jag ÄLSKAR att göra spontana saker, utan att ens tänka, bara göra.

 

Jag utmanar Frida Lindblom, Camilla Carlsson & Malin Jonsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0