Min lediga dag

Idag har jag inte gjort många knop.. vaknade runt 11 tiden men klev inte upp förens vid 13 tiden haha.. låg och kikade på Lost! blir så nyfiken på vad för mystiska grejer det är i djungeln ju, men är bara på säsong 2 och det finns 6 st.. eller omdet var 5? aja, jag har långt kvar iallafall.

Pecca kom hit & hämtade mig & Amme runt.. nån tid,
så åkte vi hem till hennes nya lägenhet och umgicks lite, sen åkte vi runt lite och till sist så hamnade vi hemma hos Malin & Jimmy, fick se lillplutten lite också :)
så nu sitter jag bara här hemma och funderar på att städa.. ser förjävligt ut. Jag har sagt i flera veckor nu att jag ska städa men har inte riktigt blivit av.. får se om jag orkar nu snart, annars får det bli imorgon!
Ingen i våran familj äger en städ gen så långt ögat når hag jag märkt.

Har även funderat på att skaffa mig en egen lägenhet.
Skulle vara så skönt att ha EGET.
Inreda och allt sånt som är kul! jag har ju råd, men isåfall får jag leva snålt.. men det har inte kommit ut nån intressant lägenhet än, så vi får se hur det blir med den saken :)
justja, läre skriva in mig på A-kassan snart också, fan vad jag är seg på att ta tag i saker, uscha.

Näe men HEJDÅ gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0