NÖJD!

Jävlar vad nöjd jag är nu! Nu har jag suttit och pillat med bloggdesign ett par timmar och jag har lyckats gjort en egen design för en gångs skull. Den är långt ifrån vacker, men jag orkar inte hålla på mer ikväll.
Skulle egentligen ha hoppat in i duschen för en timme sen, men jag fastnade här, hehe.
Ska iallafall ta och ta mig en varm dusch nu sen kolla på lite Lost och sova så jag orkar upp imorgon :)

Efter jobbet imorgon så har jag långhelg!! Så jävla skönt ska det bli, speciellt efter att ha jobbat 6 dagar i rad, även fast det inte är långa dagar så blir jag helt slut av någon anledning.

Näe, godnatt med er!!

Kommentarer
Postat av: Malin Jonsson

Den blev ju snygg, designen =)

2009-11-14 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0