November

Ja då var det dags för en ny månad.. eller ja det har redan gått 4 dagar av den nya månaden.
Har inte skrivit här på ett jävla tag känner jag, men jag är helt slut och trött nu förtiden, fast det har jag väl alltid varit om jag tänker efter haha. Har iallafall inte hänt så mycket sen sist jag skrev tror jag, har mest jobbat.
Var ut i lördags på Halloween Tranan med Elin, Camilla, Frida & Malin, det var trevligt. Hade kunnat varit roligare om det inte hade varit så jävla mycket folk. Kom ju fan knappt fram någonstans. Sen vart jag riktigt full och kommer inte ihåg så mycket, så vem vet? jag kanske hade skitkul utan att minnas det haha. Äh, jag har faktiskt tagit det jävligt lugnt med festandet nu på sista tiden. Har haft lugna helger vilket har behövts!

Igår efter jobbet så hämtade Helena upp mig så drog vi & badade en stund på badhuset med älsklings Teo.
Han vart lika glad som alltid såfort han får plumsa ner i vattnet, som för övrigt var jävligt kallt. såg ju hur han skakade med munnen stackarn haha, men i bäbispoolen var det betydligt mycket varmare, så där låg jag mesta delen :) efter det så drog vi på Åhlens för Helena skulle shoppa lite strumpbyxor, så jag fick uppgiften att passa Teo.. lätt som en plätt tänkte jag.. fel hade jag. Han sprang runt som en galning och plockade på sig gosedjur och allt möjligt, sen la han sig ner på golvet och jag skulle lyfta upp han lite försiktigt som alltid, så börjar han skrika: AJ AAAJ AAAAAAAAAAAJ!! så där stog man med några blickar på sig och skämmdes haha, lilla snorungen :) jag gjorde såklart inte illa han, han har börjar skrika aj lite då och då även fast íngen rör han, men jag älskar han lika mycket för det! ♥

Jag tror jag vet varför jag är trött och hängig hela tiden också, det måste nästan bero på järnbrist för jag har dom flesta symptomen tycker jag, bland annat:

  • Blir lätt anfådd
  • Håravfall
  • Spröda Naglar
  • Trött & Hängig, sover JÄMT efter jobbet och hela nätterna.
  • Nedstämdhet, känner mig nästan aldrig riktigt riktigt lycklig längre, känns som att jag bara finns, om ni fattar vad jag menar? haha.
  • Dåligt minne.. mitt minne har blivit riktigt kasst på senaste tiden.
undrar om man ska ta och skaffa sig järntabletter eller om det räcker med brustabletter Multikvinna eller vad dom heter? hmm.


Kommentarer
Postat av: Amme

håravafall? flintis snart då? HAHAHA jerry o perry fluff, du kan ju bli n ya flintkalle!

2009-11-04 @ 21:08:26
URL: http://ammegurl.blogg.se/
Postat av: Elin

min vardag förgyller du iaf varje dag blåbärssoppan min :) bara så du vet.

2009-11-04 @ 22:27:37
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0