Paranormal Activity

Glömde skriva om filmen vi såg igår.
Jag & Amme åkte till Freluga till bror & Helena och kollade på Paranormal Activity, och till en början var den kass så vi var nära på att ge upp filmen och göra något annat, men sen började det hända mer och mer grejer och filmen blev bara bättre & bättre! Efter filmen så skulle jag hem och sova helt själv, men jag vägrade, aldrig i livet att jag sover själv efter att ha sett den där jävla filmen! Jag brukar faktiskt inte bli uppskrämd av filmer men den här gången vart jag riktigt rädd. Har varit uppskrämd hela dagen idag också! Men den var riktigt bra, så jag rekomenederar den starkt för er som tycker om att bli jävligt rädd ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0