Räddaren i nöden

Ja det är då Luva det! Han och Judit kom hit igår och var så jättejävlasnäll och hjälpte mig med datorn, så nu funkar den hur fint som helst. Har verkligen varit så jävla uttråkad utan dator och internet, vill ju inte sitta på Ammes hur länge som helst heller hehe.

Var tvungen att kliva upp klockan 03.00 inatt också för att skjutsa min kära lilla mor till tågstationen eftersom att hon ska till England och vara där i 9 dagar. Jag vill också dit igen, det känns lite som ett andra hem där borta ♥
Kom iallafall hem runt halv 4 tiden men somnade inte förens halv 5 tror jag.. sen var det bara att kliva upp 06.30 för att jobba. Har varit skapligt trött idag kan jag lova, huvudet har inte riktigt hängt med i svängarna så jag tänkte ta och vila en stund nu snart innan jag & Amme åker till Granbo för att göra pappsen sällskap.

Var även på stan efter jobbet idag och handlade lite alkohol tills imorgon, kommer nog bli kul :) Ska ju ut med Camilla & Amme så kan ju inte bli annat än kul!
Har även kommit på vad jag ska köpa i julklapp till alla.. eller ja, nästan alla iallafall. Så det blir en shoppingrunda nästa löning!

näe nu måste jag vila, mina ögon åker igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0