ska jag eller ska jag inte?

Ska jag, eller ska jag inte ta sprutan för svininfluensan? det är den stora frågan..
finns mycket som står för och emot så jag vet inte alls hur jag ska göra!
Har sett att väldigt många får otroligt ont i armen eller får feber och massa sånt jävla skit.
Och det vill jag ju inte.. men jag vill ju fan inte få svinis heller.. VAFAN SKA MAN GÖRA?
Jag är dessutom lite rädd för sprutor.. Men jag vill ju verkligen inte smitta andra och speciellt inte älskade lilla Teo som är så liten och söt. Och inte någon annan älskad i min närhet heller. Men det känns lite "onödigt" eller vad man ska säga att ta sprutan, dom har ju dessutom nyss tagit fram skiten så vem vet vad som kan  hända om man tar den? såg ett klipp på youtube.com om en jättefin atletisk tjej som tog sprutan och efter den så kunde hon inte ens gå eller prata normalt.. men då måste hon ju ändå ha haft någon dåld sjukdom eller något eller så var filmsnutten fejk? tänk om jag har en dold sjukdom då?
FAN VAD JÄVLA SVÅRT. när nu ska jag inte babbla om skiten mer.. får se vad jag gör v.48 istället :)


Har nyss spelat lite spel igen och tänkte alldeles snart borsta mina tänder och sen krypa ner under mitt varma täcke och försöka sova, ny jobbdag imorgon. Ska bli jävligt skönt att vara ledig fredag, lördag & söndag faktiskt!
Tänkte dra igång ett avsnitt av Lost igen och se om jag somnar gott till det eller om jag ligger på helspänn..
ska försöka att inte tänka på dom små spökena som finns här också haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0