Suck

Datorn är fortfarande inte igång, så jag lånar Ammes dator igen då. Men görhoppningsvis så ska den fungera senare ikväll, skulle få låna en Windows skiva av snälla Luva!

Har int hänt ett skit idag som vanligt, jobbat och stått i. Tog mig en 30 min promenad hem från jobbet, det behövdes haha. Har inte rört mig på hur jävla länge som helst. Måste fan ta tag i det snart. Men jag har iallafall börjat med ett försök att sluta dricka läsk och äta godis och sånt skit.. Hittills går det bra. Det är ju en början iallafall.

Längtar mer & mer tills på lördag också då det är 100års fest med rock tema. Har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig, så tänkte traska lite på stan imorgon efter jobbet om jag orkar. Läre ändå gå på systemet så :)
Läre lägga mig tidigt ikväll också, eftersom att jag ska skjutsa min kära mor till stationen klockan 03.45.. kommer vara som en jävla zombie på jobbet imorgon. Tur att jag är ledig på lördag iallafall, då kan jag sova ut när jag kommer hem. Kommer inte kunna somna tidigt ikväll ändå eftersom att jag nyss har vilat i 3 timmar.. heh.

Eftersom att jag har tråkigt så har jag kollar runt lite på google och hittat världens dyraste Dator & Mobiltelefon..
En av datorerna jag hittade var klädd i 24 karats guld och hade diamanter som Apple ikonen och kostade runt 8000 dollar. Och den andra jag hittade var klädd i 12000 swarovski diamanter och 24 karat guld. och den kostar 40 000 dollar. FYFAN alltså.. man skulle ju inte ens våga använda skiten.



Den som är klädd i 24 karat guld & kostar 8000 dollar.



Den som kostar 40 000 dollar.. och är klädd i 12000 diamanter.

Sen hittade jag också en jävligt dyr mobiltelefon men också ful som fan tyckte jag.
Den kostar 1,3 miljoner dollar och är av 18 karat vitt guld och är klädd i 1800 diamanter.



Och en sista telefon som jag hittade, som kostar 2,2 miljoner kronor.


Kommentarer
Postat av: Lindblom

WOW! Vad fin du gjort din blogg :D

Nu är det mycket roligare att gå in och läsa ju. hihi ^^

2009-11-20 @ 00:00:39
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Alex

hihi tack Frida :D tog mig hjälp av sidan som du sa ;)

2009-11-20 @ 17:41:16
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0