Torsdag..

Har inte gjort mycket idag förutom att jobba.. sov över lite imorse och skyndade mig upp och gjorde mig klar, så märker jag att pappas bil stog ute på gården, så då fatta jag att han sov över också, så vart lite stressigt i Granbo imorse.
Har varit skönt att vara i Granbo dom senaste dagarna faktiskt, har fått rensat huvet lite.

Ska snart hoppa in i duschen för att göra mig lite fräsch, sen ska jag hämta Amme på stationen vid 15.10 och efter det så ska vi åka till hem till Malin. Efter det så åker vi till Granbo och sover där.

Jag & Elin har även pratat om att börja gå på gym eller nått efter julafton, får se hur det blir med det men jag hoppas det blir av, för jag vill ha något att sysselsätta mig med så kanske jag blir lite piggare om dagarna, sover ju mesta delen av dagen.

Har inget mer att skriva, så det här får räcka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0