Uprising

Sitter och nöter den låten nu, den är grymt bra! Har hört den förr men inte vetat vad den hetat, men igår så sa min lilla gulleplupp Camilla vad den hette :) Har nyss kommit hem från jobbet och en tur på stan med lilla mammsen.
Köpte mig ett par jeans & en mysig kofta som jag är skitnöjd med faktiskt. Likaså jeansen.. behövdes VERKLIGEN kan jag ju tala om. Jag äger nästan inga par jeans, och dom jag har kan jag inte ha för dom har jag varit så dum och torktummlat så dom krympte, men nu har jag lärt mig läxan.

Tänkte slänga upp en bild på koftan & jeansen.. ignorera mitt stökiga rum så blir det bra!




En kofta med "päls"krage och ett par vanliga svarta jeans med dragkedja på fickorna bak.


Tänkte faktiskt vila en liten stund nu.. och nu tänker många: "som vanligt då.." men nu har jag faktiskt förtjänat det och är i behov av det. Somnade inte förens 04.00 inatt och klev upp 06.20.. kunde verkligen inte sova hur jag än vred och vänta på mig, drog till och med igång en massa gamla filmer och provade till och med att sova utan en film igång.. INGET funka.. så nattinatt en stund :)

Kommentarer
Postat av: pecca

fan vad snyggt! :)

2009-11-16 @ 17:01:51
Postat av: Alex

Tack peccis :)

2009-11-16 @ 19:24:10
URL: http://axelandrag.blogg.se/
Postat av: Sanna

Koftan är super fin. Jag köpte faktiskt en likadan idag :) Den är köpt på Kappahl va? ;)

2009-11-16 @ 20:49:45
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0