Walking on the moon

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch nu! Har även lugnat ner mig lite angående datajäveln.
Sebban skulle låna ut en Windows 7 skiva till mig och hjälpa mig installera hoppas jag haha. Han sa även att mina bilder inte behöver försvinna, om man bara installerar på hårddisk C eller nått sånt, vad vet jag. Men hoppas på det bästa gör jag :) Kanske dags att köpa mig en ny dator? haha.. har ändå haft min nu i 4-5 år tror jag, om inte längre!
Skulle iallafall få/låna dvd brännare av min snälla bror, så då kan jag bränna ut varenda film, musik & bilder som finns på datorn och installera om hela skiten sen så den blir som ny!

Har iallafall lite att glädja mig åt. Fick reda på idag att jag blir ledig den här helgen & nästa helg, eftersom att det fanns så lite att göra nu den här helgen så jobbar jag fredag & tisdag istället för lördag & söndag :) Vilket betyder att jag också kan festa lite i helgen och gå på 100 års festen, kommer nog bli kulkul! Och nästa helg är det ju Rosenström på Tuppz, får se om man ska på det eller inte, och om ekonomin tillåter.
Blir ju inte mycket slantar kvar efter hyran & besparing inte och jag läre dessutom börja köpa julklappar nu snart.
Får ta mig en runda på stan den här veckan tror jag.

Nu ska jag lägga mig och sova en stund, om jag kan. Har haft skitsvårt att somna dom senaste nätterna.. tidigast jag har somnat har varit vid 2 tiden så jag får hoppas att jag kan somna i tid nu då, och kanske drömma om min drömkille, eller varför inte att jag går på månen? (; Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0