Alfta

Efter jobbet idag så drog jag iväg till Alfte med Helena & Teo, vi skulle bada lite.
Och jävlar vad energi ungen har! sprang runt hit och dit, hoppade upp & ner höger och vänster, och lycklig var han :)
Det var riktigt mysigt. Efteråt så köpte vi oss lite gotta och satt och fikade lite, och nu sitter jag hemma igen och är trött som ett jävla as. Idag ska jag iallafall försöka hålla mig vaken tills jag ska lägga mig.. lyckades inte så jävla bra med att somna inatt, vaknade hela jävla tiden och det tack vare att jag vilade innan.

Tittade ner i postlådan när jag kom hem också och såg att jag fått mina bilder!
Jävlar vad fort det gick. Nu saknas det bara lite fotoalbum så är det klart. Ska ner på stan nästa vecka och kika, kanske även beställa lite mer bilder, för bra vart dom :) Jag framkallade mest bilder från bal, student & england nu, och lite övriga bilder på Teo och några festbilder, ska sortera allt sen.

näe nu ska jag kika på lite True Blood och ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0