Bilder

Idag så jobbade jag från 08.00 - 13.30. skönt! Efter jobbet så gick jag iväg på stan och mötte upp Malin & lilla söta Liam. Gick runt i några affärer och pratade och hade trevligt! Tog sen bussen hem och pratade lite i telefonen med Camilla, sen kikade jag på lite "How i met your mother" och somnade en sväng.
När jag vaknade så märkte jag att jag var hemma själv, då Amme drog till Gävle utan att säga hejdå.



Så nu sitter jag här i min ensamhet och är lite smårädd, händer ju skit här lite titt som tätt.
Har iallafall letat fram 100 bilder och skickat in för framkallning. Tänkte köpa ett fotoalbum när jag får lön och pyssla lite med, alltid kul att ha sånna där bilder i fotoalbum istället för på datan hela tiden där dom inte kommer till nån nytta nästan. Kan bli kul att ha för att kika i när man blir lite äldre tänkte jag.
ska skicka in fler bilder när jag får lön, ska bli många album här ;)

Har också kommit på en del som jag måste köpa när jag får lön, som tex:
- nya mjukisar
- jeans
- hårfärg
- mössa & vantar
- p-piller
- fotoalbum


Kommer ju bli fattig! Men ska försöka tänka ekonomiskt.
Har fan blivit duktig på det nu har jag märkt, klarar mig mycket längre med pengarna nu än vad jag gjorde för ett år sen, då allt försvann på första dagen haha.

jobbar även fredag & lördag nu, men sen är jag ledig 4 söndagar i rad, FYFAN vad skönt!
Då kan jag också få hitta på lite skoj på lördagarna istället för att lägga mig tidigt.
Den här lördagen så ska jag & Elin vara barnvakt åt älsklings Teo som bara växer & växer, min lilla guldklimp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0