Fanskap

Imorgon måste jag till banken och fixa nytt bankomatkort.. såg idag när jag skulle handla på kortet att det var avbrutet?! vettefan hur i helvete det har gått till men av var det iallafall. Jag tror att dom på banken måste lessna på att se mitt nylle där inne nu.. och speciellt när det handlar om samma sak alla gånger. Det blir mitt 7e bankomatkort nu tror jag inom 1,5-2 år.  Förstår inte hur jag lyckas.. har sagt att jag ska vara försiktig med kortet efter varje gång jag fått nytt men jag verkar bara bli mer och mer oförsiktig hehe.

Var ledig idag och det var skönt som alltid att få sova några timmar på morgonen, speciellt när det börjar bli kallt ute. Har iallafall inte haft mycket för mig idag.. skrivit av några recept från internet och skickat iväg lite fler bilder på framkallning :) ska börja använda min kamera lite oftare också, den används allt för sällan nu för tiden.

Snart är det även dags för Halloween Tranan, jag längtar faktiskt!
Har alltid haft kul dom gångerna, mycket folk ute då också.
Frågan är bara om man ska klä ut sig eller inte? och till vad isåfall?
Tåls att fundera på!



nu ska jag till Freluga och kolla på film med syster, bror & Helena :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0