Granbo

sitter i gammla goda Granbo för tillfället och myser och lyssnar på regnet.
Har nyss ätit mammas svingoda hemlagade lasagne och nu sitter jag här och plickar på tangenterna.
Jag ska sova här ikväll, blir mysigt att sova i barndomsrummet igen. Har så jävla mycket minnen här!
Den dagen dom säljer det här huset så kommer jag bli jävligt ledsen haha. Jag hatade att bo här förr, en nu är det trevligt att komma hit till lugnet ibland..

Igår var jag & Elin barnvakt åt Teo, myskillen. Det gick fint förutom att stackarn var lite förkyld och gnällig, men han var go vissa stunder också, som alltid. Jag älskar den ungen så otroligt mycket!
skjutsade och hämtade bror & Helena till och från Hällbo där dom hade varit på 30års fest.
Efter det så fick jag skjuts hem av Elin, kollade på lite True Blood och somnade ganska fort.

Har inte gjort många knop idag inte.. vaknade först runt 10 tiden sen somnade jag om och vaknade vid 14 tiden och sen dess har jag bara kollat på Film och tagit det lugnt, skönt det med.

nu ska jag kolla på tv och äta lite sockerkaka som mamma har bakat :)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0