Här igen

ja då sitter jag här igen. var ett tag sen jag bloggade nu, men har verkligen inte orkat och det har fan inte hänt nå speciellt på sista tiden heller, har mest jobbar och så.

i Lördags så var jag iallafall ut med Elin, Amanda, Mattias och några fler. Vart förfest hemma hos Elin och efter det så tog vi taxi till Tuppz. Var väldigt skönt att slippa Tranan för en gångs skull haha. Dom hade gjort det bra också, var 900 per där. fast lokalen är ju så jävla stor så det såg ut att vara mindre, men det var trevligt där iallafall!
Dansade lite på slutet och fan vad kul det var! och jag är verkligen inte en dansmänniska, men när alkoholen finns i min kropp så säger hjärnan min inte mycket. kom hem runt 02.30 tror jag? och dagen efter var man mest seg som vanligt.

Idag har jag jobbat, vart inte en lång dag vilket är skönt!
kom hem runt 13.30 och vilade några timmar. När jag vaknade så kännde jag att jag hade fått städryck, så nu har jag varit duktig och diskat, tagit ut sopor, dammsugit, slängt i ett lass med tvätt i tvättmaskinen och ska strax slänga i ett till lass. dammat lite har jag också gjort haha. var meningen att jag skulle ta en timmes promenad också men nu börjar det bli mörkt ute så jag vågar inte gå själv, feg som man är. får bli imorgon istället!

På onsdag så ska jag på stan en sväng och uträtta lite ärenden och jag får även besök av bästa Malin :)

näe nu har jag skrivit av mig lite, heeejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var på tiden! :p

2009-10-07 @ 10:24:00
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0