Heeeelg

Woho, det är helg & jag är ledig för en gångs skull!
Igår efter jobbet så kom bästa Elin och hämtade mig på Scandic, åkte hem till henne och babblade om allt mellan himmel & jord, sen gick vi över till Malin en sväng och hälsade på, kikade på top model och pratade :)
efter det så drog jag & Elin på Max och åkte hem hit och åt, mycket trevligt!

idag så har jag gjort lite nytta iallafall. Har betalat räkning, samlat ihop all lort tvätt, limmat på en träpinne på min stora spegel som bara lostnade av någon mystiskt anledning mitt i natten för några veckor sen, och sorterat lite, ska slänga i tvätt i tvättmaskinen om en stund och dammsuga.

Vet inte alls vad som händer ikväll, sånt som märks det!
hoppas bara inte att jag blir hemma och har tråkigt. Amanda drar ju till Gävle och tofflar så jag blir hemma själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0