Myspys

Var ner på stan idag med Malin & Liam efter jobbet, köpte mig ett par nya mjukisar, mysiga vantar och hårfärg, har även bestämt mig för att bli blond efter årsskiftet, nu tycker jag väl ändå att håret har vilat sig ett tag, har ju ändå varit mörkhårig nu över ett år om inte mer! Fast när årsskiftet kommer så har jag väl ändrat mig igen antar jag, brukar bli så haha.
Hittade iallafall inget fotoalbum som jag tyckte om där jag kikade så jag ska ner en sväng imorgon med mammsen och kika på wåhlstedt's eller vad det heter och se om dom har några fina :) Mot kvällen så kommer även Sara hit från Borlänge och spenderar natten, var ett tag sen man träffade den bruden nu!

Alldeles snart så ska jag hoppa in i duschen och ta mig en lång & varm dusch för jag håller på att frysa ihjäl här hemma. Efter det så blir det lite film och gräva ner mig i sängen med mitt varma mysiga täcke.
Det kommer ta emot att kliva upp imorrn bitti när man vet att det är så jävla kallt ute hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0