Snart så

Snart så trillar lönen in på kontot, och den behövs kan jag lova haha!  Har för tillfället 15:- på kontot, men jag har iallafall klarat mig månaden ut med pengar, det är huvudsaken.
Var iallafall på stan idag med Malin & lilla Liam och kikade runt lite, kollade ut lite saker jag ska köpa imorgon och sånt. Det är en hel del som jag behöver men får ta lite nästa månad också, läre ju ha lite pengar till julklappar nu.

Julen är inte långt borta nu inte! 9 veckor va? eller om det var 10. Jag tycker inte om att köpa paket, det är det värsta jag vet.. man vet aldrig vad någon vill ha för om flesta iallafall äldre säger som alltid "lugnt och ro".. vafan är det för jävla svar då? här har dom chansen och önska sig vad som helst och säger lugn och jävla ro? näe usch, får se om jag lyckas hitta några detta året, ska försöka hitta paket i tid det här året också så det inte blir dagen före julafton som alla andra år haha.

Nu vill jag att det ska bli sista oktober så man kan dra ut som ett monster och supa!
Är jävligt taggad faktiskt, även fast jag inte kommit på vad eller om jag ska klä ut mig än, sånt som märks!
Blir nog en kul kväll med favorit Elin och även Malin som ska ut! :D


Camilla
skrev så fint om mig & Amanda i bloggen nyss, och jag vart så rörd! haha.
Har varit vän med Camilla i 15 år nu och många fler år kommer det att bli.  har haft otroligt många bra minnen med denna tjej, och vi har aldrig ens bråkat under dessa 15 år, det är fan amazing. Haft våra små fnäs attacker mot varandra som vi sen har skrattat bort eller nått på fyllen som vi också skrattat bort dagen efter. Och vi är tammefan lika tröga iskallen båda 2! Mesta delen som vi känt varandra har vi fan skrattat så vi gråtit, me like!  ett gott skratt förlänger livet som det sägs :) kommer aldrig glömma våra statoil rundor och festperioder som vi har haft jävligt många av och kommer inte heller glömma den perioden jag bodde hos dig hela sommaren, roliga tider det! Älskar dig!

minns du dom här? ;) haha!

  • Utrotade pungdjur med slipade fötter
  • Grinande ufon med kåta dvärgar
  • En skitande delfin med diarré
  • Färgblinda mört tarmar å blodig näsa
  • En uppsprättad påskhare med gelé äpplen
  • Sterila ankor med stor penis
  • Älgpruttar med olivolja
  • En lekande oxe med snorig näsa
  • Överkörda dingoläppar med smör på
  • Kokande lökar å visslande schimpansrövar
  • Nergrävda pannkakor å terrorist babianer
  • En somalisk efterträdare med blåögt systemkoresation
  • Påtända sjöodjur med bortsprunget öga




Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah, shit dom där hade jag glömt! Vilken fantasi vi har;) Puss ÄLSKAR DIIIG!

2009-10-14 @ 21:56:37
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0