Bakisdag

idag är det en bakis dag, inte för att jag är så jävla bakis, jag är mest slö :)
har klunkat i mig massa cola & chips, skakanske iväg och äta snart med Amanda & Andreas.
ska bli gött.

var som sagt till Foots igår p åfest med Elin & Mattias. Vi kikade på fotbollen och spelade Buzz och jag vann för en gångs skull! jag gissade mest på alla frågor haha..runt 23 tiden drog vi ner på tranan och där var det ganska mycket folk men inte så jävla roligt, som jag trodde alltså. Men det var kul att umgås med Elin iallafall!
vart lagomt full och sen så vandrade jag hem runt halv 2 tror jag hon var. somnade som en stock haha.

blir till att lägga sig i tid ikväll för jag ska upp & jobba imorgon kl 8, och även tisdag. Har iallafall hittat min cykelnyckel nu s¨nu slipper jag gå.

var och hälsade på Malin, Jimmy & lilla Liam igår efter jobbet och gud så söt han är!
satt där och åt och pratade, var trevligt! får ta och hälsa på dom snart igen!

näe nu ska jag dona vidare, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0