Duktigt

Idag har jag varit LITE effektiv iallafall.. jobbade först från 08.00 till 13.30 sen åkte jag hem och vilade en stund, sen direkt när jag vaknade så började jag att stöda mitt rum och tvätta alla kläder, så nu skiner det i mitt lilla rum! efter det så tog jag mig en promenad på 30 min för att jag tänkte hinna hem tills att Idol började.. och inte FAN är det någon Idol ikväll inte.. varför?? jag hade kunnat gått mycket längre ju. men ska ta mig en promenad imorgon också, måste verkligen börjar röra på mig mer..  börjar bli latare och latare haha.

är ledig imorgon & onsdag iallafall, skönt! sen jobbar jag torsdag och fredag och är ledig i helgen.
vet inte alls vad som händer och sker, sånt som märks.
ska iallafall försöka ta mig en promenad ner på stan en sväng imorgon för jag för lön då, tänkte köpa mig lite värmeskydd till håret så det inte tar så mycket skada när jag plattar, sen kika på lite kläder kanske?
fast blir nog inte att jag handlar så mycket, läre börja spara pengar igen. lyckades jävligt bra sist tycker jag, för att vara en scandic lön! men nu kommer jag ju kunna spara mer i månaden eftersom att jag har fått 50 % istället för extrajobb :)

är det någon som vet hur man skriver in sig på någon akassa eller något?
har ingen jäääävla aning om hur man gör och vad man ska skriva in sig i, om det ens är akassa jag ska skriva in mig på? haha, ääh får  försöka lösa det där snart.

var iallafall på personalfest på scandic igår, det var trevligt.
vi möttes på scandic 15.30 och åkte varpen en sväng och åt lite tilltugg och hade frågesport och vårat lag vann!
vi vann ett ljusfat och lite ljus, men klantig som jag är så glömde jag paketet så nu vet jag inte alls vart det är.
samlades på scandic sen för lite mat och alkohol.. jag var duktig och körde varannat vatten eftersom att jag jobbade idag, och det funkade fint även fast jag drack en hel del. även jag har lärt mgi ;)

aja, pussheeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0