Englandsresan

har haft det så jävla underbart i England hos våra släktingar, alla där borta är helt jävla underbar!
kommer några skvättar tårar när vi skulle åka hem, speciellt att säga hejdå till morfar. kan ha varit sista gången vi träffat han.. men dagarna har iallafall rullat förbi. har gjort något varje dag.

var bland annat på Safari Park hette det, jag, amanda, debbie & david tog debbies bil och åkte igenom hela safarin som tog 2,5 timme om inte mer. fick se och mata världens alla djur typ haha.
sen fick vi stanna vid strutsarna & kamelerna för att det vart kö, så börjar en jävla struts attackera bilen och försökte äta upp handtaget, jag skrattade så jag grät! var riktigt kul!

sen var vi även med min morbror Greg till hans jobb och fick se allt, han är polis för er som inte vet.
så har han 2 hundar, en för att leta fram droger och en för att jaga tjuvar.
vi åkte till en gammal nerstängd lagerlokal och där fick vi se när hundarna letade crack, cocaine osv haha.. sen fick vi ta på oss skydds ärmar och springa för livet med en hund efter oss, och när hunden bet tag i armen så bet han tills han blödde i käften.. jag tänker då defenetivt stanna om nån polis med hund är efter mig.

sen har vi varit & bowlat, jag förlorade såklart haha. men på nintendo wii vann jag ett par gånger minnsan!
har även varit på pubar och nattklubbar och festat loss. shoppat en hel del har vi även hunnit med.

haft det så JÄVLA bra där borta och resan dit och hem gick hur bra som helst.
nu är det bara att spara ihop mer pengar så man kan åka dit snart igen så det slipper gå några år mellan gångerna. bilder finns på facebook om nån vill se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0