Granbo

Ja då var man i Granbo igen då, hålan som gud glömde. Sitter kattvakt åt mor & fars katt, passade även på att ta hit Stekarn också, så nu leker dom så fint så, dom små bögarna. vad gör jag? jo jag sitter med mitt arsel i soffan och kollar på ruttna tv program och knappar på datorn, GUUUU vilken rolig fredag då!
ska snart kolla på Idol 09 när det börjar, så kan jag bli LITE road kanske..

jobbar ju hela helgen så kommer inte kunna göra nå roligt i helgen känns det som, buhu. Men på söndag är det personalfest på Scandic iallafall, ska åka warpen och äta mat och dricka alkohol. Synd att jag inte ens kan smutta på alkoholen som är helt gratis eftersom att jag jobbar på måndag och ska köra bil hem sen också, det SÖG ju. annars hade det blivit en fylla kan jag tänka mig.

märks att mitt humör inte är på topp va? känner mig allmänt less nu för tiden och jag vet inte varför.
är skapligt trött på vissa människor och deras beteenden. känner att jag vill flytta och det snart. händer aldrig något nytt och roligt här i Bollnäs och när det väl händer något så vet ALLA om det. träffar aldrig nya människor heller känns det som.

ska börja spara lite pengar till en resa igen känner jag, den här gången en solresa :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Flytta till Borlänge! :)

2009-09-11 @ 23:01:29
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Elin

:(

2009-09-12 @ 19:39:34
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0