HEHE

har varit en bra dag idag, började lite dåligt med att jobba, mitt humör sänks bara av att veta att ryssarna är där, euuh. men men, dagen rullade på och på slutet så fick jag & en till en varsin 100-lapp i dricks av en rar liten gubbe haha.
tackar och tar emot.

sitter hemma nu och tänkte vila en liten stund, sen hoppa in i duschen och göra mig klar för ikväll.
Familjen ska nämligen hit och äta tacos och dricka vin, MYS! och imorgon lutar det mot utgång tyckte jag en liten fågel viska.. hoppas på att många ska ut!

ska försöka ta mig en till promenad senare ikväll om det inte blir för sent, måste hålla igång nu medans jag har energi till det! inte ofta jag har det inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0