Kvällen

vart en ganska rolig kväll igår, hade då inte tråkigt iallafall.
först så drog jag och Amme ut och gick/sprang runt halv 7 tiden i en timme, sen kom Gabbe hit och kikade på Idol med oss, och efter en liten stund så kom Elin över och kikade med oss också :) efter det så drog Gabbe och jag skulle åka och tanka, men jag kan inte och vågar inte tanka själv så Elin fick följa med som moraliskt stöd haha.
Det är ganska kasst att jag inte kan tanka själv nu när jag har haft körkort i 10 månader, men jag lär mig väl nån dag :) efter det så drig Elin hem iallafall. så jag satte mig vid datan en sväng, och runt 23.30 tiden så tar jag och amanda en joggingtur på 30 min, skönt satan! men lite för mörkt för oss så vi vände efter ett tag.
runt 01 -02 tiden så gick vi hem till Leffe (som inte var hemma) och hälsade på Käcken, Persson & Arve.
satt kvar och pratade och skojade till 05 imorse!! vaknade 15.00 idag haha, inte lyckat.

får se om jag lyckas somna ikväll.. .skulle vara bra med tanke på att jag jobbar imorgon.
och jag som skulle på stan idag, vart ju att skita i det idag också haha. får ta det efter jobbet imorgon istället för då SKA jag handla.

näe nu ska jag mysa i sängen framför en film och värma mig, så JÄVLA kallt ute ju!
och jag märkte att jag hade sovit med fönstret öppet inatt så skulle inte förvåna mig om en förkylning är påväg.
sist jag var förkyld så slutade det med att jag hade hosta i 1 månad. kunde inte sova bra under den månaden inte.

Näe men pussheeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0