Mys

om en liten stund så kommer Helena & hämtar upp mig. Vi ska till sporthallen för att sola, bubbla & basta, kommer bli skönt och avslappnande! var längesen jag gjorde nått av allt det där nu haha.
Efter det så ska jag bara hem, funderar på att ta mig ut och springa lite, skulle vara skönt! men jag hatar att springa själv, speciellt i mörkret haha.

har varit ledig idag iallafall, är ledig imorgon också, sen jobbar jag hela helgen!
men det betyder att jag är ledig nästa helg iallafall. Hoppas jag är ledig den 10e oktober också då Markoolio ska vara på Tranan, skulle vara kul att dra dit å kika!

Mamma hade köpt en ny soffgrupp idag också, så nu har vi nya soffor!
slipper den gammla fula blåa saken. Nu står det 2 fina vita soffor i vardagsrummet istället.
där ska jag bänka mig ikväll för att kika på Idol 09!

och jag kan tydligen laga mat också haha. provade att göra nån slags gryta igår med potatis´, korv, morötter, lök, ingefära? och lite till, vart gott! Amme ville att jag skulle göra den igen nån gång, så jag lyckades tydligen (;
inte ofta det händer.

Näe nu ska jag packa ner bikinin och handduken för att åka iväg!
PUSS

(bjuder på 2 grymma låtar innan jag drar.. )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0