Schema

nu har jag fått mitt schema för september månad, ser bra ut tycker jag!
varannan helg, ledig två dagar och jobbar några, ledig två dagar igen osv.. skönt!
är så glad att jag fick den där tjänsten, behöver verkligen så mycket timmar jag kan få och nu är jag garnaterad ett visst antal timmar per månad en längre tid, fan vad skönt att slippa oroa sig om jag kommer få jobba nått eller inte. nu kanske jag till och med har råd att köpa julklappar detta år? haha.

har även pappas bil i 2 veckor nu som jag ska ta mig till jobbet fram och tillbaks med, kan tyvärr inte köra runt så mycket för jag har inte fått lön än och jag är fattig sen England haha. men jag får försöka klara mig på bensinen som finns i bilen sålänge :) har fått låna bilen eftersom att pappa har åkt iväg med en kompis och hans söner till Italien & Frankrike med bil, fan vad kul det låter! jag hade också velat.

näe nu ska jag ta och vila mig en stund, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0