Snart helg

jag & amme kollade ju på "The haunting in Connecticut" igår, och fan vad bra den var!
jag satt med täcket över ansiktet halva filmen haha, och jag somnade inte förens vid 03 tiden inatt, inte så jävla lyckat. var ganska trött på jobbet imorse, så nu hag jar precic vilat i 3 timmar.
Filmen var faktiskt riktigt bra! rekommenderar den starkt till alla som tycker om skräckisar ;)

ska snart ta och kika på nyaste Ice Age med Amme också, och efter det blir det en promenad igen!
vi har blivit riktigt duktig tycker jag. måste försöka hålla igång nu. har varit ute och gått varje dag sen måndag minst 1 timme, wohooo.

Imorgon kväll så ska alla i familjen till Granbo och äta tacos och ha myskväll med vin och sånt.
ska bli riktigt mysigt faktiskt, får se vad som händer resten av veckan!

Blev helt förskräckt när jag kom till jobbet imorse för den delen.. det första jag såg när jag klev in genom dörrarna var ryssar, jag kände hur jag ville springa därifrån. jag hade ju fan glömt att dom jävlarna skulle komma och nu blir dom kvar ett tag. fyhelvete vad dom stinker svett, och äcklig är dom. USCH.

näe film med Amme nu, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0