Soffpotät

jag har suttit i soffan precis hela jävla dagen, lyckat? jag som ville gå ut och gå, men sen började jag tänka på björnar och lodjur så jag sket i det. sen skulle jag behövt duschat också, men då började jag tänka på att det är mörkt och läskigt där uppe så jag vågade inte. HATAR att sova här själv, skrämmer upp mig själv nå förjävligt! haha. fast ikväll har jag haft lite "hjälp" på traven att skrämma upp mig.. Helena & André var so go och rabblade på om spöken och häxor och gubbar som hängt sig här och massa skit, TACK FAN FÖ DÄ!
jag kommer då inte sova gott ikväll, blir att lägga sig på soffan och försöka sova iallafall, får ha tvn på :)

börjar 09.30 imorgon så jag behöver ju inte kliva upp dödligt tidigt imorgon, så då tänkte jag ta mig en dusch på morgonen istället, inte för att jag har lyckats ta mig upp på morgonen för att orka duscha någon gång tidigare, men det är ju värt ett försök till tycker jag.

sov så gott, för det ska inte jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0