Torsdag

Jag vaknade runt 12.30 idag.. skönt att ha fått sova ut för en gångs skull! jag behövde det.
har nyss ätit frukost och försöker nu klura ut vad jag ska hitta på förnåt. jag har bil och är ledig idag, men såklart när jag är ledig så jobbar alla eller går i skolan, buhu. kanske tar mig ner till hemköp en sväng och handlar nå götta.

var som sagt på sporthallen igår med Helena. Först så solade vi 20 min var i dom nya solariumerna (?)
eller ny kanske dom inte är, men för mig är dom det! man kan trycka på en knapp då det börjar lukta citron hela tiden när man solar, och en knapp för att få en liten dusch med vatten över sig. sen musik osv, var najs!
sen åt vi lite mat som dom kom ner med, sen bubblade vi 2 gånger och sen bastade vi och åkte hem. Var riktigt avkopplande, hoppas vi gör det fler gånger!

är också något less på vissa människor som aldrig fattar.
usch.

näe nu ska jag försöka hitta på något!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0