- Måndag

Idag var det första skoldagen efter lovet och det kändes ju lite sådär. Sov inte mycket alls inatt.. 2 timmar som högst kanske? Hade kunnat blivit mer men jag vaknade hela tiden. Så man va ju skapligt trött i skolan!

Har inte hunnit göra så mycket idag.. städade lite nyss iallafall. Är mycket kvar men det får jag ta imorgon då vi är ledig :) Annars händer det väl inte så jävla mycket just nu.. Har råkat fuskat lite med maten sen jag började äta nyttigt. I Helgen så vart det Maxmat och en gång på sibylla. Men det är inte så farligt tycker jag ändå. Tänkte köra igång riktigt nu och gå ut och gå varje dag, och absolut INGEN skräpmat.

Vill även att vi ska få pengar helt nyss. Men dom kommer inte förens om 2 veckor så man får väl stå ut.
Skulle ha behövt göra något åt mitt hår som jag gav upp med. Klippa och färga ska det göras.

I helgen var det iallafall fest som gällde.. vart 2dagars. I Fredags åkte jag till Kilafors för att träffa Camilla, vart några starka groggar och 2 timmar senare satt jag och spydde. I Lördags så vart det Tranan med ett gäng. Det var jag, Amme, Malin, Erica, Hans och Judit, mycket trevligt och för en gångs skull en lagom fylla. Camilla joinade oss lite senare också! :)

Näe men nu ger jag mig, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0