Blir galen

Nu är man i den sitsen då man inte kan sova men vet att man måste. Då man ligger och kollar på klockan och räknar ner hur många timmar det är kvar innan man ska upp. Jag ska upp om 4,5 timme och jag är inte ett dugg trött! Lite dumt av mig att vända på dygnet måste jag säga, men det var ju inte på flit så. SUCK!

Har haft en bra dag iallafall, har inte varit mycket alls att göra och det har varit skönt. Vaknade som sagt vid halv 3 idag och sen kom Elin hit och vi gjorde klart en skoluppgift. Efter det så gick jag & Amme och hälsade på Erica och satt där i lite mer än en timme. Kom hem och plockade mina ögonbryn, och dom var då i akut behov av det märkte jag. Sen har jag målat naglar och gjort en tandblekning.

Skulle ha behövt tvättat kläder idag också, men det får jag ta imorgon. Då är det skola som gäller och sen så ska jag och syster till resursen för att hämta våra scheman för sommaren och få lite mer info. Hoppas på ett bra schema :)

Har även beställt hem ett par skor och en liten väska från HM nyss. Skorna kostade 129:- och väskan 39.90:- så det var inte alls så farligt!



Skorna hade jag förra sommaren och dom var fan dom skönaste skorna jag gått i. Och väskan är väl inte så jävla snygg, men lämplig att ha i sommar :) kosta ju bara 40 kr så haha.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Jag köpte ett par svart för ett tag sen, tyckte dom var jätte stor i strl :s

2010-04-21 @ 16:39:19
URL: http://jonssonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0