Bra dag..

Med många bra nyheter faktiskt.. eller nyheter och nyheter vet jag inte men bra saker iallafall.
Bland annat:

- Fick reda på att jag fått sommarjobb nu till sommaren
- Fick min tandblekning
- Fick reda på att kusin David och hans tjej Amy kommer i sommar
- Morbror Greg & familj kommer i augusti
- Pratade med Elin som är i New York
- Camilla kommer hem i helgen!
- Amanda har kommit hem efter en vecka borta


Så det har varit en allmänt bra dag idag. Har såklart varit tråkigare nyheter också, men det vill jag inte ta här.

Sitter i soffan i Granbo nu med mamma och kollar på tv, pratar och dricker engelskt te. Mysigt att vara här faktiskt. Man kan verkligen koppla av här och bara slappna av. Skönast är det på somrarna då man kan ligga ute på gräsmattan och sola utan att en massa folk ska se en, och nära till badplats. Synd att man växt upp och inte är ett litet barn längre... Inga bekymmer eller problem. största problemet man hade var väl när sin favorit barbie gick sönder eller nått haha.

Aja, ska sociala lite mer med mamma nu, Puss & Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Din tvillingsyster

gullig du e då <3

2010-04-09 @ 00:00:45
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0