:)

Har nyss lagt mig i sängen för att slappa en liten stund. Att vara barnvakt åt Teo idag gick ju som på rälls. Både han & Jag somnade i soffan tills Helena kom hem. Sötnosen låg och höll mig i handen när jag vaknade :) Innan vi somnade så var han lite tjurig, så gick han och hämta en låda och satte på huvet och satt där och sa nej hela tiden, rolig liten pojk det där. Har fått lite av fasters humör ;) haha. Säger nej åt allt när man är sur.. Fasters lilla älskling



Sådär satt han en stund haha, men sen vart han glad pojke.



Efter det så kom Malin hit så tog hon, jag & Liam en promenad ner till stan och tillbaks, så satt vi i vardagsrummet och pratade och greja. Lika trevligt varje gång! Får ses till veckan igen och ta en promenad igen kanske :)

Så då har jag iallafall varit ute på 1 timmes promenad idag då. Kanske blir en till lite senare. Ska även ge städning ett försök ikväll igen eftersom att inget av det blev gjort igår.


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha vad söt :)

2010-04-20 @ 20:28:02
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0