Fredagen

Igår så åkte jag & Elin till Kilafors för att provsmaka sushi som vi aldrig provat förr hemma hos Malin med Heléne och Lelle. Sushi kan jag ju säga att det var inte min cup of tea.. Men nu har man smakat iallafall :) Satt kvar där till klockan vart runt halv 12 tror jag? Pratade om allt mellan himmel och jord.. hade skittrevligt!

Eftersom att vi pratade om spöken där mot slutet så vågade jag inte sova hemma själv så jag åkte med Elin hem och slagga på deras soffa istället! Amanda sov ju i Granbo hon. Kom hem för ett tag sen och har försökt fått internet att funka, sen ringde mamma och sa att deras inte heller funkade så då var det ju helsingenet det var fel på, så jag spelade lite skitspel medans.

Vet inte alls vad som händer ikväll. Blir då ingen utgång iallafall, det pallar jag inte. Har dessutom festat ganska mycket nu på sista tiden så nu är det väl dags för en vit helg ;)

Justja.. hittade en bil på blocket igår som va här i bollnäs, så ska åka och kolla på den på fredag, får se om det är nått att ha eller inte. Jag hoppas på det för nu har jag lessnat på att vara utan bil.. har ju fan haft körkort i 1,5 år nu så nu är det väl på tiden.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varför ska du inte kolla på den förrän på fredag? :O Har den inte hunnit bli såld då?

2010-04-17 @ 18:00:25
Postat av: Alex

För att hon som har den är i Stockholm och skulle komma hem på fredag :)

2010-04-17 @ 18:04:46
URL: http://axelandrag.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0