Fullt upp igen

Denna dag har också varit helt fullspäckad. Vaknade vid 11 imorse och gjorde mig klar, sen väntade jag på att Amme skulle bli klar. När hon väl blev klar så åkte vi ner på stan, sen åkte vi till Arbrå för att hämta bror Kris för att sen åka ner på stan igen. Efter det så åkte alla vi till sjukhuset och hälsade på pappa och gav han mobilt bredband som han uppskattade. Var väl kvar där i ca 2 timmar, sen åkte vi till Freluga för Kris skulle fixa med bubblan, sen åkte vi till Arbrå igen för att släppa av Kris, sen efter det så åkte jag och Amanda och åt med mamma, sen hem till kusinerna Jens och Johan för att hjälpa Johan med en engelskaläxa, sen åkte vi alla och handlade, skjutsade hem Jens och Johan, åkte och tankade, sen hem till Judit & Luva för att prata lite, och SEN hem! Har varit en riktig familjedag :)

Har hunnit med JÄVLIGT mycket idag måste jag säga. Skönt att äntligen få lägga sig i sängen och slappna av i några minuter. Snart är det dags för att sova också, och inte har jag hunnit plugga idag heller. Sitter och funderar på vad som händer i helgen men kommer inte på nått. Vet bara några fester men ingen av dom är här i bollnäs haha.. Får väl se vad som händer. Camilla kommer hem från Stockholm iallafall :)

Näe men sova nu, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0