Helgen

Vilken jävla helg det har varit.. var ju ut i lördags med Elin & Malin och några till och fan vad kul jag hade! Det var mycket folk ute, och roliga dessutom som man inte träffat på ett tag. vart en tequila för mycket som vanligt, men vad gör det? Kul hade jag iallafall! Tack för kvällen ni som var med! :) Vi får ta det snart igen.

Igår så gjorde jag inte så mycket.. kom hem och bytte om och lagade lite mat och sen vart det att åka till Freluga och mysa med världens goaste Teo. Vi sparkade boll och lekte med playdolera. Sen kom bror och Helena hem med mat så åt vi det och umgicks lite. Sen fick jag skjuts hem av Micke och hans tjej.

Idag har det bara varit en slödag. Har äntligen fått sova ut och känner mig ganska pigg. Tog nyss en mycket välbehövlig dusch och en liten superkort promenad till kiosken. Funderar på om jag ska städa och röja upp som fan här hemma idag, det är ju ändå städväder. snö/regn ute ju..

Nu har Elin åkt till New York också den jäveln. Hoppas du får det så jävla bra där borta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0