Ingen sovmorgon

Idag vart det ingen jävla sovmorgon och det är jag jävligt irriterad över. Först väcker syrran mig, och när hon äntligen drog nä då kom mamma och skulle väcka mig. Och sen när jag ÄNTLIGEN somnar om, nä då börjar mamma prata å greja.. Tänkte därför försöka ÄNNU en gång men det lär väl inte gå så jävla bra med tanke på att nån skulle komma hit och kolla på badrummet efter 11 och det är ju snart. Får jag inte sova mer idag så kommer mitt dåliga humör att hålla i sig.. å det vill jag ju inte.

Ska iallafall kolla på bilen senare idag med en utav mina bröder.. Kris skulle till Stockholm en sväng så han kunde inte så Michael va snäll å ställde upp :) Tur det för jag kan verkligen inte ett skit om bilar och papprena som man ska skriva på och greja.. om det nu skulle bli köp. Hoppas på det!! Synd bara att jag inte kommer ha råd att tanka den så mycket haha. Får ju inte ett öre av CSN i Juni och får första lönen i Juli. Tur att jag har lite sparpengar kvar iaf :)

Annars då?.. Har gått ut och gått varje dag denna vecka och ska ta mig en lite längre promenad ikväll tänkte jag. Måste ju hålla igång när man för en gångs skull har lyckats komma igång! Har inte blivit ett ända onyttigt mål denna vecka heller, inge godis, läsk, chips eller skräpmat. woho! Känns som att det kommer att funka den här gången, efter alla gånger jag sagt att jag ska gå ner i vikt haha. Kanske går sakta men hellre det än inget alls.

Hade även rappbattle på facebook igår med lelle. Tyckte att jag kom på ganska fina rimm ändå!

1. Camilla Carlsson du är en potta som tycker om att spotta och tycker om en tjej som heter lotta! Nejdå jag skojade bara, min söta lilla rara, du tycke ju om sara. Fan vad jag är duktig på att rimma, lika bra som du är på att simma varje timma!

2. Lelle vill du börja? eller är du en liten smörja som ingen vill sörja? Jag tror jag har rätt, brukar ha det ganska titt som tätt.

3. Till och med domarna klagar på dig Lälle, du kanske borde ta dig till ett annat ställe? Detta är mitt kall, du hör hemma på en pall i ett stall, du är en häst, och jag kommer alltid att vara bäst!

4. Du är min bitch och slav, ta mig nu till trav och visa mig din stav. Det är så det går till, även om det så du ej vill. Lyssna på mig nu, och gå och klappa en gnu. Jag äger dig så lätt, så som jag brukar göra ganska titt som tätt. En tårta jag kanske har likheter med, men du min vän ser ut som som en sked.

5. Jag må ej ha hjärnceller, men du har ej några heller. Undrar vem som vinner? Hoppas det blir jag så du nån jävla gång försvinner. Gå och klappa en katt, så jag nu kan få min skatt. Du bara gnäller, och jag bara smäller. BOOM och vi måste för att se dig trycka ZOOM.

6. Va roligt att ni har skrattat, lelle har gått och krattat. Hon förlorade och blev sur, vilken jävla tur att vi har en bur så hon ej kan komma in igenom våran mur!

Grym som jag är så vann jag ju också ;) HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0