Kamera

Börjar bli galen på mig själv snart att jag inte har en fungerande kamera som tar bra bilder. Den jag har nu tar ju bort bilderna av sig självt lite när den känner för det, och kass är den med. Och nu när det börjar bli sommar så vill jag gärna ha mig en ny kamera. Sitter och kollar runt lite nu och tror jag har hittat en duglig för ett bra pris.



Inte helt fel med den tycker jag.. 10,2 mp, 5x zoom, inbygd blixt, red eye control, videoinspelning med ljud, uppladdningsbar batteri + laddare och en massa mer. Verkar ju inte helt fel om man jämför med den jag har nu.. typ 5 mp och zoom haha. Inget ljud på den heller och sen så är den söndersupen typ, någon spillde grogg på den så nu är alla knappar skitsega. Den här svarta kostar 990:-.. inte så farligt enligt mig, så det blir nog en sån när jag får pengar :) En Samsung ES65

Känns lite onödigt att lägga ut flera tusen på en kamera när jag ändå knappt knäpper kort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den duger nog, bra märke å :) Och de är skit bra med uppladdningsbart batteri, dom räcker så mycket längre än vanliga uppladdningsbara batterier!

2010-04-15 @ 00:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0