Långfredag

Igårkväll trodde jag att jag skulle sitta hemma hela kvällen och ruttna. Det var ingen som var hemma och fanns inget att göra tills Ärtan ringde och frågade om jag ville komma förbi och hälsa på han, Hans & Andreas här på Granberg.. så jag tog mig en dusch, gick till hemköp och sen hem till dom. Vart inte direkt att "Hälsa på".. vart en grogg efter den andra och sen va man glad! haha. Hade iallafall roligt. Var en skitstor rottweiler (stava?) där som hatar negrer och tjejer.. HM! Men det gick bra. Kom hem 8 imorse och gick sen direkt till Prästnäset där Elin, Mattias, Emelie, mattias och några till va och anglade, satt där och drack öl och värmde sig i elden :) MYSIGT!

Kom hem vid 1 tror jag och somnade till en stund, sen var det barnkalas som gällde. Lilla Tim har fyllt år, så var dit och åt en liten tårtbit och pratade lite sen handla och sen hem. Har sovit sen dess tiden tills nu, haha, snacka om att ha vänt på dygnen. Får se hur det går att sova ikväll.. Ska ju upp i skaplig tid imorgon för att åka till Granbo för att äta påskmat!

Näe men trevlig påskhelg på er! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0