Måndag

Idag har vi varit ledig från skolan eftersom att en lärare var sjuk, så det var jävligt skönt. Är även ledig imorgon så som alla tisdagar! Har fått LITE plugg gjort idag iallafall. Har lite kvar på uppgiften jag började på sen är det bara att börja på en ny.. har några dagar på mig iallafall så jag borde hinna.

Vaknade runt 15 tiden idag och det var så behövligt efter den här helgen som varit! Skulle gå ut och gå med Judit idag men vi gick 5 minuter sen ångrade vi oss och gick och solade med Amanda och Pecca istället haha. Får ta en extra lång promenad imorgon istället :) Har inte gått så bra för mig att äta nyttigt på helgerna, det är dom som är svårast. Men försöker mitt bästa iallafall. Har märkt på både naglar och håret att jag blivit bättre med kosten. Naglarna är hård och fin nu och jag löser inte alls lika mycket hår som jag brukade göra, så det är ju en förbättring iallafall. Sen att vågen har visat mindre varje gång jag vägt mig skadar ju inte heller ;) Jag ska fan lyckas denna gång, även om det tar mig ett år!

Hade väl inte så mycket mer att skriva, så jag ger mig här. Ska mysa ner mig i sängen och kolla på film :) Puss godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0