Men vafan

Såklart är det nått som alltid får en att bli arg. Argare än vad man trodde man kunde bli. Nått som man inte kan fixa och nått som är så förbannat krångligt.. Det som får en att bli argare än ett jävla bi. DATORER OCH INTERNET.
Antingen är det min dator det är fel på eller så är det internet. HELA jävla dagen så har det krånglar. Ibland funkar det och ibland inte. Att vara inloggad på MSN har varit helt jävla omöjligt. Har kunnat logga in, men sen efter HÖGST 2 jävla minuter så loggas man ut, och sen loggas man in automatiskt igen.. detta har gått mig på nerverna hela dagen, men inte förens nu jag börjar bli riktigt förbannad. Nu när man har som tråkigast, då alla sover, då man vill kunna kolla på serier på internet, NÄE DÅ VILL DET BALLA UR!!!

dålig natt på er.. jag är sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0