Onsdag

Har varit en ganska lugn dag idag, slutade tidigare än väntat i skolan så det var skönt. Gick med Elin & Amanda till ca och köpte oss en varsin sallad och gick hem till Pecca och åt, hon var inte hemma som vi trodde, så vi gick in och satte oss i soffan ändå haha. Det var en byggare där så dörren var öppen och tur va väl det.

Fick skjuts för att hämta milou och sen har jag sovit lite. Elin var nyss hit och umgicks lite, å nu är pecca här :)
Ska snart gå hem med Milou och sen ska vi ut och åka i Peccas nya bil. Efter det blir det väl promenad och plugg och sova.

JAG VILL UTOMLANDS!! fan efter sommarjobbet och allt så vill jag verkligen ta mig en resa.
Komma bort från vinter och kyla. HUA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0