Påsklov!

Ja nu har vi fått påsklov också.. var bara 2 veckor sen sist vi hade lov, men jag klagar inte ;)
Slutade efter seminariumet vi hade idag som för övrigt gick ganska bra! Eftersom att jag knappt han plugga nått så gick det bra iallafall.. så våran grupp va klar vid 11, så då tog jag bussen hem och somnade en liten sväng. Men det va faktiskt tillåtet eftersom att jag satt uppe till kl 2 och pluggade. Nu är jag iallafall pigg och glad.

Funderar på att ta en promenad nu innan det blir mörkt, beror på om vädret har blivit lite bättre det.
Imorse hade jag inte alls lust att gå till skolan då det regnade, och lika på hemvägen. Men jag har varit duktig annars och gått ut och gått 4 dagar i rad.. ska försöka ta mig ut nu snart också.

Imorgon så ska jag upp ganska tidigt för att gå till stagård där Elin med flera ska angla, så då ska jag dit och vara lite sällskap! Blir lite festligt på kvällen kanske? :)

På söndag så har vi blivit inbjuden till att äta sushi i Kilafors också, undrar hur det smakar? Har aldrig provat det, så ska bli intressant. Jag som är så kinkig när det gäller mat från olika kulturer haha.



blir ju bara värre det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0