Pjuh

Nu har jag lite tid att skriva blogg iallafall. Sitter på soffan hemma nu med Pecca och slappnar av lite.. har varit lite överallt idag känns det som. Tänkte skriva lite om helgen som varit iaf :)

Fredag:
Har jag redan skrivit lite om, fick inte sova så länge. Åkte till Söderhamn med mamma och hade lite av en tjejdag. Efter det så åkte jag och brorsan till Rengsjö för att kolla på bilen och köpte den iaf :) Är nöjd! Är lite småfix på den men det är därför det är bra att ha bilkunninga bröder ;) Sov iallafall över hos Elin.

Lördag:
Vaknade hos Elin och båda vi gjorde oss klara för att åka till Gävle och shoppa. Vi hade tänkt ta tåget till Gävle men vart inte riktigt så. När vi var påväg ner till stationen så stötte vi på Amanda, Sebban & Kevin och dom skulle också till Gävle så då var dom så jävla snäll och lät oss åka med dom :) Shoppade lite allt möjligt men inget speciellt.

Det var väl det som inhandlades och det var behövligt. Var så jävla längesen jag handlade kläder på riktigt. Annars har det bara blivit ett linne typ, men nu har jag iaf! Vart en trevlig dag. Vi fick även åka med Amanda & Sebban hem också, kikade även in i deras lägenhet eftersom att dom har renoverat lite, vart skitbra! och TUSEN tack för att vi fick åka med er!

På kvällen så vart det att slappa. Elins föräldrar var så snäll och bjöd på pizza så vi satt där ett bra tag och pratade också :) Efter det så åkte vi och hälsade på Malin & Liam men lilleman sov när vi kom, sötnosen!
Skjutsade även kusin till Tuppz och hämtade gudfar i Granbo :P

Idag:
Vaknade vid halv 11 och skjutsade hem Elin eftersom att hon sov hos mig, sen åkte jag till brorsan i Söderhamn där han jobbar och fixade med bilen så nu är den skinande ren! Är fortfarande lite småfix kvar men det tar jag och fixar i veckan med lite hjälp från bror. Ska fixa rostfläckarna så är den typ klar sen tror jag.

Efter det så åkte jag till Pecca och gosade med kattungarna som har växt på sig som fan! Och nu sitter vi i våran soffa och slappar. DET var min helg det. Fullt upp som jag sa ;) Ska snart iväg och hämta amanda på stationen sen åka och sola!

Nu vart det lite mycket text men skriver upp så jag själv ska komma ihåg haha. Ska väl slänga upp en bild på bilen sen och kanske även kläderna som jag shoppade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0