Psykfall

Idag när vi väntade på bussen så kom det en gammal jävla gubbe på 70 bast eller nått, han var iklädd hiphop kläder typ. SÅKLART så stannar han vid mig och börjar prata:

Han: Du tanten, vart ligger bollnäs?
Jag: ööh.. du är i Bollnäs?
Han: Asså jag har gått vilse asså, helt seriöst

Sen började han snacka om att jag var Ammes mormor och frågade vart min grav låg och greja. Så började han hoppa och skutta som en idiot och sa/sjöng: I love you u u u u.. och hela jävla tiden så kallar han mig för tant, gubbjävel.

När bussen kom så säger han:
- Asså jag har inget busskort asså, kan ni pröjsa åt mig? å stog och tjata som en jävla idiot.

Bollnäs i ett nötskal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0