Rik för stunden

Just nu känner jag mig LITE rik iallafall, men det lär väl inte dröja länge :P haha.



Har gått runt med den här jävla bunten i väskan hela dagen. Har vaktat den med mitt liv!

Var till söderhamn en sväng med mamma idag eftersom att det var helt jävla fucking omöjligt att somna om, telefonen pep och ringde, en mamma i örat och en syster och en gubbe. SUCK! Blir till att vila sen eller om man lägger sig i tid kanske vore lite bättre. Klockan 10.49 imorgon bitti går tåget till gävle, elin och jag ska shop until we drop. heh..


Kommentarer
Postat av: Elin

jaa minst sagt! shoppa shoppa shoppa :)

2010-04-23 @ 16:42:40
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0