Schema

Efter många om och men så somnade jag klockan 4 imorse.. dessvärre ringde klockan 06.00 så det vart bara 2 timmars sömn. Är helt slut som människa nu! Tänkte ta och vila mig en liten stund nu..Efter det så ska jag försöka städa lite, ta en promenad och tvätta kläder.

Var och hämtade schemat för sommaren nyss också, så nu vet jag hur jag jobbar i sommar och jag klagar inte det minsta ska jag tala om :) Är mycket nöjd. Jobbar midsommarafton till 15.oo och är ledig resten av helgen. Jobbar till 16.oo när jag fyller år och är även då ledig resten av helgen. Är också ledig en hel vecka i slutet av Juli, skönt som fan! Lite minisemester. Ledig många helger och jobbar 5 delade turer på hela sommaren så jag är fan nöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0